חברת קליינטורה מעניקה בית ובו מכלול המוצרים הנדרשים להקמת מסעדות מא' עד ת'- בחברה מחלקות שונות למתן שירות כולל, לחסכון בזמן ובכסף.

הקמת מסעדות – קליינטורה בראשות גיל אשכנזי

ענף המסעדות בישראל נחשב כלא יציב בשל רמות סיכון גבוהות של הענף. בשל כך אנו רואים מגמה מתמשכת של זכייניות ורשתות המעניקות סל מוצרים לזכיין ופותרות נושאים ומרכיבים עימם היה הזכיין אמור להתמודד.
יחד עם זאת החלום של מסעדן מתחיל או קיים הוא לממש את הדבר הבא: מסעדה אליה מגיעים קהלים רבים וקביעת החלום כמסעדה מובילה.
בישראל יש מספר מסעדות אשר נחשבות כמובילות ומיוחדות , אך מולם מסעדות נוספות שאינן מצליחות לממש את הפוטנציאל הקיים שלהם.
הקמת מסעדה טומנת בחובה חשיבה מעמיקה אל מול קהלי יעד מגוונים (בשונה מגן אירועים).

הקמת מסעדה

 

הקמת מסעדה והתפקיד של קליינטורה

• לוקיישן- חשיבות עליונה באיתור המיקום המתאים.
• עזרה בליווי אדריכלי.
• בניית קונספט קולינרי- מה אתם רוצים להגיש? במה אתם שונים מאחרים?
• בניית קבוצות מיקוד- לקבלת אישור על הטעמים המובנים למסעדה – פרט חשוב לפני פתיחה.
• בניית תוכנית אסטרטגית ליצירת בידול ממתחרים סביבתיים וארציים.
• ניהול מוניטין חיובי ברשת- תזכורים חיוביים ברשת תוך שימוש בכלים מתקדמים.
• מיתוג- לוגו, קונספט גרפי, תפריטים, נראות המסעדה.
• דיגיטל- בניית אתרי תדמית הכוללים צילומי HD מתקדמים, סרטוני תדמית, הקמה וניהול של הרשתות החברתיות כולן.
• בלוג-בלוג קולינרי בלעדי של המסעדה וניהול יומי שוטף.
• פיתוח עסקי לתחום האירועים – תכנון אירועים פרטיים ועסקיים במקום.

שחקנים רבים בשוק צפוף גורמים להצפה של מידע בתחום של מסעדות ובכך לאובדן העסקים בזיכרונם של קהלי היעד. מסעדות רבות הקיימות בישראל סובלות מעצירה בהכנסות מצד אחד ועלייה של חומרי הגלם. מצד שני, שילוב של אלו גורם לעצירה בפיתוח של העסק וכמובן בעיסוק בעל המסעדה או השותפים בהישרדות.

הנושאים בהם אנו עוסקים בהקמת מסעדות או בהשבחת קיימות 

מידענות ומחקר על המסעדה, מתחרים, קהלי יעד, אזכורים ברשת –כיצד נתפסת המסעדה אל מול קהלים, ניתוח והמלצות
סקר מתחרים סביבתי – בדיקת מתחרים ברדיוס הקיים והשפעתם על הכנסות המסעדה, בדיקה מעמיקה הכוללת ניתוח המתחרה, קונספט קולינארי, טעימות שאנו עורכים במקום, בדיקת שירות וכל פרמטר אשר יקבע לנו האם המתחרה/ים משפיעים.
בדיקת מדיות- בדיקת מדיות הפרסום, ניתוח והמלצה על הפסקה ואו חידוש ו או מדיות חדשות רלוונטיות.
ריענון מיתוג- בדיקה מקצועית של המיתוג הקיים והתפיסה התקשורתית החל מהמסרים במסעדה ועד לתפריט המוגש לאורחים.
בדיקות פוטנציאל עסקי- בדיקת מימוש הפוטנציאל העסקי, ניתוח כלכלי של הפוטנציאל והרחבתו, בדיקת פוטנציאל אירועים בנוסף להסעדה הקיימת ועוד.
ניהול קשרי לקוחות- הקמה, תפעול וניהול של מועדון לקוחות המסעדה, בניית אסטרטגיית מועדון על ציר הזמן כולל ערוצי תקשורת זמינים, קריאייטיב, מבצעים והנעה לפעולה.
אינטרנט- ניהול רשת החברתית, קמפיין ממומנים להגדלת נפח כניסות לאתר ולמסעדה, קידום ארוגני מתמחה למסעדות ועוד.
השבחת מוניטין- שימוש בכלים שיווקיים שונים להשבחת המידע ולהעצמתו של המותג ברשת, תוך בנייה של מסרים חיוביים.
הגדלת סל מוצרים- בדיקת סל מוצרים קיים ובניית תוכנית לפיתוח עסקי של מוצרים להגדלת נפח המכירות במקום.
ליווי אישי- ליווי אישי של חברתנו עד להגשמת היעדים.

מעוניינים ללכת צעד קדימה?

צרו קשר כאן!