מיתוג מסעדות – שתוק וקח את הכסף שלי!

מסעדה, אשר מעוניינת להגדיל את מעגל ההכנסות שלה צריכה לדעת כי מיתוג מסעדות
הינו חלק בלתי נפרד מתוך בניית האסטרטגיה השיווקית עבור המסעדה.

אפיקי השיווק והפרסום תמיד היו קיימים וזמינים עבור בעלי עסקים ומסעדות,
אך אינם תמיד היו רלוונטיים ואפקטיביים מספיק כך שבאמת הצליחו להצדיק את גודל ההשקעה אל מול החזר ההשקעה או הרווחים של המסעדה.

בדיוק לשם כך קיימות מספר דרכים אשר יכולות לייצר תוצאות גבוהות עבור מסעדות ובעלי עסקים.

שלבי היסוד של מיתוג מסעדה

אחד השלבים הראשוניים עבור עסק הוא לדאוג לסמל חזותי או עיצוב לוגו למסעדה
אשר תוכנן ועוצב בקפידה ובאופן מקצועי וייצוגי במיוחד עבור המסעדה.
סימן ההיכר (לוגו) של המסעדה חשוב ביותר עבור קהל הלקוחות שלכם ועליו להיות קליט.
מיתוג מסעדות בלי עיצוב לוגו למסעדה אינו מיתוג אמיתי.
לכן, יש לבחור בלוגו מקצועי שיעמוד לרשות המסעדה שלך לאורך שנים ויהיה חלק מתהליך המיתוג של המסעדה.

פרסום ושיווק באינטרנט – כיצד זה משפיע על מיתוג מסעדות?

פרסום באינטרנט הוכיח את עצמו כפרסום ממוקד תוצאות.
מדובר למעשה במספר זירות עיקריות אשר ניתן לפעול בהן ביניהם גוגל, רשתות החברתיות ועוד מקומות רבים אשר מכילים מכנה משותף אחד- העיניים של הלקוחות נמצאות במקומות מסוימים. שם, אפשר לפנות ולהציע את המוצר שלנו.
בזירות אלו ניתן לדאוג שרק הקהל הממוקד ביותר עבורך ייחשף לתכני הפרסום שלך
וכך סיכוי גבוה יותר שיהפוך מלקוח פוטנציאלי ללקוח אמיתי.

הסיבה לכך שמיתוג מסעדה אפקטיבי יותר בזירות המדיה וברחבי האינטרנט היא
כי מדובר בעצם בהוצאות פרסום נמוכות יותר המביאות יותר לקוחות.
כך למעשה סך כל תקציב הפרסום תלוי בכח השוק בלבד ולכן תוכל לקבל תוצאות טובות יותר.

כל אחד יכול להתפרסם ולספק תוכן מעבר לקונספט הקולינארי שלו
בתור מוצר היסוד הבסיסי אותו הוא מציע לקהל הלקוחות שלו במעמד המקום עצמו.
ניתן לעבוד ביחד עם מי שמומחה במיתוג מסעדות ולייצר ביחד אסטרטגיות תוכן
אשר יגרמו לקהל שלך לאהוב אותך ולהצביע ברגליים.
כידוע, קהל אשר מצביע ברגליים כנראה מבין שמה שאתה עושה – אתה עושה טוב מאוד.
אם כך, מיתוג מסעדה בצורה נכונה תבטיח לך תוצאות טובות יותר.

צור קשר עכשיו לטובת מיתוג מסעדה עם תוצאות מוכחות. גיל אשכנזי, קליינטורה.