מחפשים להכיר ולדעת למה ואיך לבחור לוגו לבית קפה?

כתבנו עבורכם את כל המידע המקצועי ועטור שנות ניסיון שיש בידנו,

לשימושכם החופשי!

בהצלחה, וקריאה מהנה!

צוות קליינטורה- גיל אשכנזי.

הגורמים המשפיעים על בחירת לוגו \ עיצוב לוגו למסעדה

השלב של בחירת הלוגו לבית הקפה הוא בהחלט קריטי.

בשלב זה נדרש לבנות את הבסיס לעסק,
בשלב זה אנו מניחים את היסודות על הקרקע, (גם בבחירת הלוגו עצמה וגם בשלבים מקבילים אחרים)
יסודות אלו, כשמן כן הן- הן יבטיחו את יציבותו של העסק שלנו,
בעיקר לשנים הבאות קדימה.

בעת בחירת הלוגו, אנו מציעים לך לעשות רשימה של הערכים בהם אתה מאמין, והערכים עליהם אתה רוצה לבסס את העסק שלך.
לדוגמא, "אסתטיקה, טריות חומרים, מחירים זולים"
השלב הבא יהיה לבחור מתוך אלה מסרים ספציפיים ונקודתיים (לא להעמיס),
והשלב הבא יהיה לתרגם את צמד המילים / המשפט – ללוגו ויזואלי בהתאם לצרכי העסק.
זה המובן מאיליו, זה, בעצם- המינימום שבעל עסק יכול לעשות בעת בחירת/עיצוב לוגו לבית קפה בעצמו.

 

עוררין על חשיבותו של לוגו

בהרבה מקרים ניתן לשמוע או להיווכח להקלת ראש בהקשר של בחירת לוגו לבית קפה או לכל עסק,
לעיתים אפשר להיווכח לדעות שונות אשר טוענות כי לוגו הינו פריט שולי,
משפטים כמו: "כל עוד העסק יעבוד טוב, הכיסים יתמלאו, וחופש כלכלי מובטח לבעליו."
ובכן, אתם וודאי משערים שאנו מסכימים רק עם חלק מהפסקה הזאת, ולא עם כולה.

לוגו לבית קפה- הקהל שלכם חייב להזדהות איתו

בעת בחירה של הלוגו לבית הקפה, אנו בעצם קובעים את מיתוגו של העסק.
(לא בטוחים בחשיבותו של מיתוג לעסק? לא יודעים מה זה? לחצו כאן)
לדוגמא, אם נבחר לוגו המאויר באנימציה, נפנה אוטומטית לקהל צעיר יותר (לדוגמא, מוזס)
אם נבחר לוגו אלגנטי בעל מראה מרשים ומפואר,
סוג האנשים שימשכו אלינו יותר יהיו כאלו שיבחרו את סוג העיצוב הזה גם על הבגדים שלהם וגם על המכוניות שלהם וכו'
משמע, בעת בחירת לוגו לבית קפה אנחנו קובעים לאן אנחנו הולכים,
ומה הם המסרים (בדרך כלל גם ערכי העסק עצמו) שאותם אנו מעוניינים לשדר ללקוח.
ניתנת לנו ההזדמנות לקבוע את הפרצוף של העסק, לקבוע את "סוג היופי" שיהיה לעסק שלנו.
בדיוק כמו שאם אדם היה הולך לראיון עבודה כמנהל בכיר במשרד,
הוא לא היה מגיע לראיון עם מדים של שף,
כך גם אנחנו בעת בחירת הלוגו לבית הקפה שלכם,
נבחר את הלוגו על פי הקהל אותו אנו מתכוונים להוביל אל בית העסק שלכם.

אם בית הקפה שלכם ממוקם באזור מיוחד, או כל מאפיין אחר שיכול לייחד אותו ולהבדיל אותו מהמתחרים,
צריך לבדוק- אולי זהו גימיק שכדאי לעסק להישען עליו!
ואולי לא. זוהי עבודתנו ובזה אנחנו הכי טובים-
לקחת את המושכות לידיים שלנו וע"י החלטות נכונות ויסודות חזקים להביא את הלקוחות עד לקופת העסק שלכם.

לוגו לעסק – חלק ממיתוג העסק כולו.

אין חיה כזאת לבחור את הלוגו לעסק מבלי לתכנן, להתכוונן, ולהציב מטרות לשנים קדימה.
כפי שכבר צוין במאמר זה, לוגו לבית קפה, או לכל עסק שהוא, זהו צעד משמעותי,
ולפני שפוסעים בו יש לקחת בחשבון את כל המרכיבים, האיכויות של העסק, המאפיינים שלו, ועוד.

קליינטורה גיל אשכנזי- המומחים בייצוג בתי קפה

חברת קליינטורה, בראשות גיל אשכנזי,
אחראית למגוון רחב של סיפורי הצלחה בתחום המסעדנות, בתי הקפה, ואולמות וגני האירועים בארצנו.
תוך כדי מתן יעוץ עסקי וליווי בשעות הקשות והשמחות של העסק,
הגענו למקום בו אנו בטוחים במילים- אנחנו הכי טובים במה שאנחנו עושים.
אם אתה בתחילת הדרך, וחושב לפתוח את בית הקפה הראשון שלך, וגם אם לא,
אנא פנה אלינו בהקדם. תשמע אותנו, ואנחנו נשמע אותך.
אם ירצה הגורל, ואם כוונותינו יהיו משותפות- ישנם סיכויים גבוהים לעסק משגשג ומצליח,
בזכות הניסיון שלנו + האיכויות שלך.
אז אם זהו המצב, וגם אם לא,
צור קשר

גיל אשכנזי, קליינטורה.