הקמת גן אירועים

קהל היעד של גני אירועים הוא מאוד מסויים ומאוד מאופיין, הוא לא "אוכל" הכל והוא לא זהה אחד למשנהו, מאוד חשוף לטרנדים ומאוד חי את מה שהחברה חיה. כשזוג מתחתן בין היתר הוא רוצה לספק את האורחים שלו, לפעמים אפילו יותר מאת עצמו…

מצד שני הוא מאוד חד משמעי ומאוד זהיר. כל הדברים האלו שמים את בעלי גני האירועים במקום בו הם חייבים להיות דינאמיים, גמישים, אכפתיים ולהכיל בתוכם ובתוך גן האירועים שלהם התאמה לכמה שיותר סוגי אנשים. אתם לא עומדים למכור למישהו חולצה, אתם מוכרים להם הרגשה, מוכרים להם אמון, ביטחון, פופולריות!, אושר ולדברים האלו כדאי להיות מוכנים.

פתיחת גן אירועים היא הליך מסוים, שדורש בין היתר:

  • אישורים רגולטוריים
  • גב כלכלי
  • אסטרטגיה קצרה וארוכת טווח
  • אבל בעיקר, סבלנות, התמדה ואמונה

לאורך הקריירה שלי, מצאתי את עצמי תמיד ער ומודע לענף האירועים והקולינריה. ראיתי גני אירועים נפתחים ונסגרים כהרף עין, ראיתי גנים ואולמות אירועים שוברים את כל השוק ושותים פלח קהל עצום בשנה, ראיתי חלומות של אנשים שמתפוצצים להם בפנים בגלל התנהלות לקויה ואמוציונליות מוגזמת.

הקמת בית קפה

לפתוח בית קפה זה לשרת, להגיש, לארח, להעניק, לתת את הנשמה ואת הלב עבור אנשים באופן יומיומי. זה להנות מצליל הלגימה של הלקוח שעומד מולך ומברך ליום טוב עם קצף על השפתיים. זה להריח את ריח הקינמון והשוקולד בתוך המאפים בתנור ולדעת שכל זה שלך, ורק שלך. זה לא לישון יום ולילה, לדאוג שכל הזמן, אבל כל הזמן! יגידו עליך דברים טובים ועל הקפה שלך דברים מעולים.

כשהייתי ילד, אבא שלי עליו השלום היה לוקח אותי ל"קפה מישה", ברחוב רוטשילד בראשון לציון, שם בתוך ספלי זכוכית מעושנת טעמתי את הקפה ההפוך הראשון בחיי ומאז התמכרתי. לא התמכרתי לקפה, התמכרתי למישה, מישה האגדי. מישה הלך אחרי החלום שלו, בכל דרך ובכל מצב לא משנה מה אומרת האישה בבית או החברים בעבודה.

אם לא תלך אחרי החלום שלך עצמך- כל חייך תשרת חלומות של אנשים אחרים.

לקוחות של גיל אשכנזי - קליינטורה: