מי אנחנו

היי חברים, שמי גיל אשכנזי, אני המקים והמייסד של חברת קליינטורה ואני עובד בתחום ניהול אולמות אירועים מעל 20 שנים…
לאורך הקריירה שלי, מצאתי את עצמי תמיד ער ומודע לענף האירועים והקולינריה, ראיתי גני אירועים נפתחים ונסגרים כהרף עין, ראיתי גנים ואולמות אירועים שוברים את כל השוק ושותים פלח קהל עצום בשנה, ראיתי חלומות של אנשים שמתפוצצים להם בפנים בגלל התנהלות לקויה ואמוציונליות מוגזמת.

העולם החברתי בו אנו חיים נכנס למשוואה חדשה. במשוואה תמצאו את פייסבוק, גוגל, סמארטפונים ואת כל פלטפורמות המדיה החדשות (אפליקציות ועוד). אפילו החברות האלו בעצמן לא מודעות לכוח ולשינוי שהן מביאות איתן.

המשותף למסעדה ואירועים

בישראל של 2018 קשה להתקיים מהסעדה בלבד. אם אתם חושבים על מסעדה תחשבו גם על אירועים. תכננו נכון את החזון שלכם בבניית מסעדה, שמרו מספיק מקום לתכנון חדר פרטי רחב שישמש לאירועים. הליווי המקצועי של עובדיי ושלי הוא לייצר לכם חשיבה אחרת, נוספת, שתספק הכנסות נוספות לעסק החדש.

הקמת מסעדה היא עסק כלכלי לכל דבר. ההתנהגות הצרכנית של הישראלי שונה ממקום למקום, מעיר לעיר. ברשותנו מחקרים רבים המסייעים לנו בהבנה כיצד לפתוח מסעדה בצורה נכונה ובתכנון מקדים נכון.

גני אירועים ואולמות

גדול? קטן? בינוני? אולם אחד או שניים? חתונות או כנסים? מהם הטרנדים כיום? באיזה אדריכל לבחור וכיצד תיעשה חווית הלקוח? בשנים האחרונות נפתחים גני אירועים בהשקעות של מליוני שקלים.

רבים מהיזמים נתקלים בקשיים בהרצת מקום חדש מכיוון שלא תכננו נכון את החזון והחלום. מול כל עסק חדש עומד קהל היעד שצריך לדעת כיצד לפנות, לדבר, לעצב ולחוש אותו. ההשקעה אינה רק התאורה היפה ביותר או הכיסא, אלא ההשקעה היא בלקוח, בצרכן בהבנה כיצד להגיע אליו נכון ובאילו מסרים. ישנם מקומות רבים שלא הושקעו מליוני ₪ ועם זאת מקיימים פעילות ענפה לצד אולמות פאר המדשדשים ושורפים כסף רב בשיווק לא ממוקד. גיוס שלנו לטובת הקמת גן האירועים או האולם יחסוך לכם, היזמים,  מליוני ₪ בעתיד בחומרים, בתכנון ובשיווק.