חתונות ואירועים – סיכום שנתי

חתונות ואירועים סיכום שנתי

כמו בכל שנה ישבתי לכתוב את הסיכום הכללי שלי לענף ממנו אני חי ומתפרנס כבר שכמה שנים. לכתוב דברים מהלב מסייעים אומנם לנקות את המחשבות אבל לא תמיד הקוראים את האמור מבינים או מנסים להבין מה אומרות השורות.
שנצ 2014 הייתה שנה מרתקת במיוחד לפחות בקליינטורה בתחום חתונות ואירועים ,שנה בה הפכנו באופן מוחלט כבעלי מקצוע בתחום האירועים בכל הקשור לשיווק הדיגיטלי ולליווי של עסקים בענף. היות ועבדכם הנאמן לא כאן בשביל היחסי ציבור אתחיל את המאמר ברשותכם :
30 ,30 גני אירועים חדשים ומקומות לאירועים קמו בשנה הזו רובם הגדול בהשקעות גדולות במיוחד חלקם בהשקעות קטנות יותר אבל עדיין בסדר גודל של מליונים .מאידך לא שמענו על מקומות שנסגרים אולי המון שמועות אבל לא ראינו איזה מותג כזה או אחר סוגא את שעריו חלילה. נכון עושה רושם שכולם עובדים בשוק האירועים והחתונות שהשפע אכן קיים אבל שלא תבלבלו קוראים יקרים ,זה ממש לא קרוב אפילו. חומרי הגלם בשנה באחרונה עלו ב 10 אחוז בממוצע , החשמל בעלייה הארנונה וכמובן העליה בהוצאות השיווק כל אלו מביאים לירידה משמעותית בשורת הרווח וזאת מכיוון ש..מחיר המלאי רוע בירידה. הירידה אינה נובעת רק מהתנהגותו הצרכנית של הישראלי אלא מהתחרות הגוברת ועולה !