פתיחת בית קפה | הקמת בית קפה – כמה מילים ממקצוענים בתחום

 

אם אתם בדרך לעבר פתיחת בית-קפה, בטח כבר קיבלתם הרבה עצות מגורמים שונים מכל הכיוונים. רוב העצות בטח קשורות לנושאים כספיים ובצדק. יזמים רבים שעומדים לפני פתיחת בית-קפה לא לוקחים בחשבון את כל ההוצאות והעלויות העומדות בפניהם.

הקמת בית קפה

פתיחת בית-קפה מצריכה, לפחות בחודשים הראשונים הרבה מאד השקעה מצידכם לצורך תפעול המקום. קחו בחשבון שאלו חודשים שבהם בעיקר תוצאו כסף ולא תכניסו כסף. תמנעו מצב שבו הערכתם מצב מסוים של הכנסות שיצליח לאזן את ההשקעה שעשיתם כשבפעול לא כך הוא המצב.

אחת העצות הטובות שתוכלו ליישם בעת פתיחת בית קפה היא לנהל תקציב כשאתם לוקחים בחשבון את כל האלמנטים שעלולים לצוץ במהלך הזמן ולגרום לכם להוצאות נוספות. בפתיחת בית קפה יש לדעת שאמנם השקעתם סכומים נכבדים והגשמתם חלום, אך אם לא הצלחתם להחזיר את ההשקעה בתוך תקופה של שנתיים לערך, העסק שלכם לא באמת רווחי.

פתיחת בית-קפה – ישראל 2015-16

פתיחת בית קפה, בדומה לעסקי המסעדנות מצריכה ממכם לתת את הדעת ותשומת לב לגבי פריסת העסק, משום שכל פרט בנושא זה יצריך ממכם תשלום נוסף. כך למשל, תשלום על רחבה חיצונית, מס שילוט, התקנת מזגנים, חוזה שכירות או קנייה, אישורים שונים מול דיירים למשל ועוד.

מעביר להעמדת תקציב לנושא זה, ערכו בדיקה יסודית של כל האלמנטים השונים הקשורים למבנה ובחרו נכסים שנמצאים באזורי עסקים ותעשייה ולא באזורי מגורים. בדרך כלל יהיה לכם קל יותר להעמיד עסק במקום כזה שכן התשתית לכך יהיו נוחים יותר.

Opening Coffee Shop, פתיחת בית קפה, הקמת בית קפה, קליינטורה

בדרך להגשמת החלום, בוודאי יש לכם איזשהו חזון עיצובי לגבי איך ייראה בית הקפה שלכם. כמובן שתתנו מקום לחזון שלכם, אבל בכל זאת לא כדאי שתכפו אותו על מקום מסוים מבלי להתיעץ עם בעל מקצוע. זכרו שהמקום צריך להשתלב בתוך האזור שבו הוא נמצא, הוא צריך להיות נעים ומזמין ללקוחות שלכם, עם שולחנות וכסאות מרשימים, אלמנטים עיצוביים שונים לפי קו מסוים. כמובן שניתן ורצוי לקבל השראה ממקורות שונים. אל תשכחו שהמראה הראשוני קובע גם בכל הקשור לעסקים המעניקים שירות.

לסיכום, תלכן אחרי החלום שלכם לפתיחת בית קפה אבל קחו בחשבון שזוהי דרך לא קלה שתצריך מכם לעשות הרבה ויתורים, אבל אם תצליחו אתם על המסלול הנכון!

חברת גיל אשכנזי תשמח לקחת את המושכות מכם ולהשתמש ב20 שנות ניסיון עבורכם,

כדי למקסם תוצאות ולהגדיל רווחים.

מעניין אתכם? צרו קשר!