הקמת גן אירועים

הי חברים, שמי גיל אשכנזי,

אני המקים והמייסד של חברת קליינטורה, ואני עובד בתחום ניהול אולמות אירועים מעל 20 שנים..

תוכלו למצוא אותי בפייסבוק כאן

ולהגיע לאתר הראשי של החברה שלי כאן.

הקמת גן אירועים

אם הגעתם לשלב בו אתם מתעניינים בהקמת גן אירועים, כנראה אתם אנשי עסקים טובים בעצמכם,

לכן אני אשתדל לבלבל את השכל כמה שפחות.

פתיחת גן אירועים- מאפס למאה

פתיחת גן אירועים היא הליך מסוים, שדורש בין היתר:

  • אישורים רגולטוריים,
  • גב כלכלי,
  • אסטרטגיה קצרה וארוכת טווח,
  • אבל בעיקר, סבלנות, התמדה ואמונה.

לאורך הקריירה שלי, מצאתי את עצמי תמיד ער ומודע לענף האירועים והקולינריה,

ראיתי גני אירועים נפתחים ונסגרים כהרף עין,

ראיתי גנים ואולמות אירועים שוברים את כל השוק ושותים פלח קהל עצום בשנה,

ראיתי חלומות של אנשים שמתפוצצים להם בפנים בגלל התנהלות לקויה ואמוציונליות מוגזמת.

חתן וכלה- לא קהל יעד גמיש

קהל היעד של גני אירועים הוא מאוד מסויים, ומאוד מאופיין, הוא לא "אוכל" הכל והוא לא זהה אחד למשנהו, מאוד חשוף לטרנדים ומאוד חי את מה שהחברה חיה. כשזוג מתחתן בין היתר הוא רוצה לספק את האורחים שלו, לפעמים אפילו יותר מאת עצמו..

מצד שני הוא מאוד חד משמעי ומאוד זהיר, כל הדברים האלו שמים את בעלי גני האירועים במקום בו הם חייבים להיות דינאמיים, גמישים, אכפתיים, ולהכיל בתוכם ובתוך גן האירועים שלהם התאמה לכמה שיותר סוגי אנשים.

אתם לא עומדים למכור למישהו חולצה. אתם מוכרים להם הרגשה, מוכרים להם אמון, ביטחון, פופולריות!, אושר, ולדברים האלו כדאי להיות מוכנים.

הקמת גן אירועים
למכור להם את ההרגשה אותה הם רוצים לחוות

לא משנה עם איזה ענף עסקי אתם באים, זכרו שכמעט כל חוקי הפרסום שאנחנו מכירים- אפשר לצבוע בכחול ולזרוק לים.

והסיבה בפסקה הבאה..

פייסבוק, גוגל, וגן האירועים

העולם החברתי בו אנחנו חיים, נכנס למשוואה חדשה..

במשוואה הזאת תמצאו את פייסבוק, את גוגל, את הסמארטפונים, ואת כל פלטפורמות המדיה החדשות (אפליקציות ועוד)

כך שאפילו כל החברות האלו בעצמן לא מודעות לכח ולשינוי שהן מביאות איתן.

לא ניכנס לזה יותר מדי, אבל מה שזה אומר, בניגוד ללפני 10 שנים סך הכל,

הוא שעידן האינטרנט חיבר את כל העולם לאותו ערוץ מידע.

כמו שפעם ערוץ 22 היה מגיע לכל בית בישראל?

אז היום, כל העולם, כל מחשב פרטי של ילד בן 12 בארה"ב או רקדנית פלמנקו שמצלמת את עצמה בקזחסטן

ה-כ-ל מתועד, והכל יכול להגיע עד הבית שלנו, בשידור ישיר ומיידי.

יש ערוץ אחד לכל העולם. השאלה במה כל אחד בוחר לצפות.

ניהול והקמת גני אירועים- פעם והיום

לא לפני הרבה זמן, אנשים היו בוחרים היכן לקיים את האירוע שלהם ע"פ:

  • סיבוב קצר באזור מגוריהם,
  • המלצות קודמות של מכרים ומשפחה
  • ועוד כל מיני עניינים קטנים והעדפות שונות..

תשאלו אותי? אותנטי, מגניב, אמין, פצצה! גן האירועים שהוכיח את עצמו באזור, שורד..

אבל היום? זה ממש ממש לא תופס.

מכירים את זה שאתם מוכרחים לבחור אופציה אחת מבין כלכך הרבה אופציות? זוכרים את ההרגשה המתסכלת?

הפחד לטעות? שמא בטעות האופציה מימין מציעה לי הרבה יותר והאופציה משמאל זולה יותר ומה דהפאק אני עושה עכשיו?!

זה בדיוק זה.

פתיחת גן אירועים- בחירות מרובות
מעל 700 גני אירועים קיימים בארץ, הבחירה קשה.

היום, כשבחורה רואה את הגבר שלה כורע על הברך, היא כבר בעולם אחר,

דבר ראשון היא לעולם לא תתחתן בגן אירועים בו חברה שלה התחתנה, גם אם גן האירועים עשה עבודה מצויינת מצידו,

דבר שני, באופן כללי תהליכי החיפוש והבחירה של אנשי המקצוע אותם היא תבחר להעסיק, הולך להיות מייגע ומשגע,

בטוח לא אותנטי, ובד"כ גם לא אמין.

פרסומאים כמו פרסומאים יודעים את זה, והמירוץ מתחיל..

לכן חשוב לדעת את מצב השוק אליו צפויה כניסה.

הקמת גן אירועים- מצב השוק

עם מעל 700 גני אירועים ותקרת זכוכית של 30,000 מתחתנים בשנה,

התחרות קשה, אבל שוב:

פייסבוק הוא הלוח מודעות של מדינת ישראל,

גוגל הוא הפרופסור הגדול ביותר, אין לנו שום בעיה לשאול אותו כלדבר ולסמוך על התשובה שלו באופן כמעט מוחלט.

לכן אלו הזירות בהן גן אירועים חייב להתבלט הכי הרבה.

זכרו! מי שמזין את גוגל בתוכֶן, מי שמזין את גוגל בידע אותו הוא מעניק- הוא אנחנו.

אני, אתם, כולם.

גוגל ופייסבוק בהקשר של גן אירועים חדש זה משהו שחייב ללכת ביחד!

אני אגיד את זה עכשיו ואם ניפגש תשמעו אותי אומר זאת עוד כמה פעמים..

ככה זה עובד, זה המצב היום.. אם המצב ישתנה, נשתנה בהתאם.

אבל כרגע, תאמו פגישה ותדאגו להיסגר על כל מה שצריך לגבי הגן החדש שלכם.

אני אשמח להתפוצץ על גן אירועים חדש ולהעניק לו את כל מה שאני יכול.

ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלי,

אשמח ללוות אתכם!

חייגו:

0502336666 – גיל אשכנזי

logo-gs123